Klachten en service

We doen ons uiterste best om elke klant een superervaring te geven. 

Het kan helaas ooit voorkomen dat het product of onze dienstverlening niet helemaal naar wens verloopt.
We vragen u dan om binnen 5 dagen een mail te sturen met uw klacht naar info@tuinspecialist.nl zodat we het zo spoedig mogelijk kunnen oplossen. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wat gebeurd er als mijn product incompleet is?

We stellen uw product altijd met grote zorg samen. Tevens controleren wij alle bestellingen 2x en ontvangt u van ons een paklijst die wij met de hand af vinken om zeker te zijn dat uw bestelling compleet is.

Mocht uw product toch niet compleet zijn hebben wij altijd een service bus rond rijden die binnen 2 dagen het ontbrekende product komt afleveren.

Als je schade opmerkt of onjuistheden constateert, meld deze dan binnen 3 dagen na ontvangst aan onze klantenservice. We staan klaar om je zo snel mogelijk te helpen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop.
Dit kan via ons telefoonnummer of via de mail naar info@tuinspecialist.nl 

Garantie

Bij alle producten van Tuinspecialist.nl B.V. zijn de wettelijke garantie voorwaarde van toepassing.
Dit betekent altijd dat de consument recht heeft op een goed product, mocht het product niet goed zijn heeft u altijd recht op gratis reparatie, het vervangen van het product, of teruggave van het geld.

Al onze schuttingen, overkapping en glazenschuifwanden worden door ons zelf gefabriceerd in onze eigen werkplaats.
Zo kunnen we altijd zorgen voor een hoge kwaliteit.

Er kan helaas altijd iets gebeuren waarbij je aanspraak dient te maken op de garantie.
Wettelijk is het verplicht om binnen 14 dagen een melding te maken over het product aan ons en dit kan via de mail naar info@tuinspecialist.nl

Indien het om transportschade gaat dient dit direct aan de transporteur doorgegeven te worden en deze vermeld het dan op de pakbon.
Wij zullen dan zorgdragen dat u een nieuw of vervangend product krijgt.

Uitgesloten van garantie zijn in ieder geval, maar niet uitsluitend: meetfouten, normale slijtage, scheurvorming, krimpvorming, verkleuring, schade als gevolg van oneigenlijk gebruik eigenhandig aanpassen, gebruik in niet geschikte ruimtes, schade als gevolg van reinigingsmiddelen of onjuist reinigen en gevolgschade.